Hemma igen <3

Ja nu är jag äntligen hemma, kom hem för ca 30 min sen och det var fan den längsta resan någonsin, det ska alltid gå så jävla långsamt när jag ska åka :/ usch .
Men jag fick skjuts hem till Tumba iallafall av Sune, men jag höll på att dö, av värmeslag och cancer, haha nej men han satte på arslevärme och rökte i bilen så inte najs, men ändå skönt med skjuts! Tack så mycket :)
Men lämnade iallafall min fars dag present och påbörjade min resa hem, dock var jag tvungen att använda mig utav sms-biljett, 2 gånger! Hinner aldrig använda en :/ men men .
Men nu ligger jag här i sängen frusen och ska snart med min b-friend hoppa in i duschen, vilket kommer bli så jävla skönt, tvätta håret och allt, fy fan vad underbart, haha . Sen blir det film och sedan sova tidigt eftersom det är jobb imorgon :/ usch vad värdelöst . Men det är såklart pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0