Hemma igen

Japp nu är jag hemma igen hos min baby, riktigt skönt för jag har varit så stel i hela kroppen idag så skönt att få komma hem och hoppa in i en varm dusch med världens bästa pojkvän och sedan bara lägga sig i sängen och förbereda sig inför jobbet imorgon! Hoppas jag inte glömmer någonting nu bara haha, vore typiskt mig .
Är rätt så nervös men borde inte vara så svårt att lära sig allting, det är ju ungefär som donken :P
Ikväll ska jag och min baby mysa, ska kolla på Paradise Hotel och sedan kolla på film :) ska bli så mys .
Hoppas ni andra haft en trevlig kväll :)



Kommentarer
Postat av: Classy

Haft en bra helg gumman? Hur e det med tungan, har svullnaden lagt sig nått? :)

2009-11-23 @ 21:29:56
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Classy

Härligt gumsan :) Städa är ett bra tidsfördriv, man rör på sig och det blir fint i hemmet! :)

Wihoo! Grattis hörru! Haha :P Skönt att kunna äta igen va? :)

2009-11-23 @ 22:15:18
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0