Godmorgon världen

Jag har vaknat och ätit frukost, skulle göra gröt i kastrull eftersom det blir så lite när man gör i micron men det gick inte så bra för mig, halva mjölken rann över x) så jag gav upp och käkade macka istället haha :)
Idag händer det inte mycket, kanske blir bio ikväll med älsklingen :) men vi får se .
Igår skrev jag inte då jag inte var på det bästa humöret, hade verkligen ingenting att göra, då jag kommer på ideer så förstörs dem bara haha :P men jag spelade dataspel halva kvällen sen kom älsklingen till sängen :)
Dock somnade han rätt snabbt haha men tycker om att ha honom bredvid mig :)
Nu ska jag svara på kommentarer och kolla massa bloggar :)




 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0