Godmorgon bitcheeees

Japp nu är jag uppe! Eller jag vaknade halv faktiskt så har varit vaken i typ en halvtimme hehe .
Kunde inte somna om då jag vaknade av mig själv? Varför lix . Kommer inte riktigt ihåg vad jag drömde men var säkert underbart :) Dock kunde jag inte somna igår förens någon timme efter jag stängde av tvn :/ hade en sådan sjuk huvudvärk så det inte var roligt, fick gå upp och ta alvedon och sedan försökte jag somna igen och det gick efter ett tag men fan vad dryyyygt det var :/
Ska fixa iordning en liten frukost snart, tänkte göra en onyttig frukost haha , eftersom mitt te är slut så tänkte jag göra varm choklad och värma upp några lussebullar, mumma! Man börjar känna att allt skit man satt i sig börjar lämna spår haha , nej bara jag som märker såklart x) Men fan ska komma igång med träningen! Inte lätt med jobb och att man är sjuk jämt och ständigt , men jag ska lösa det på något sätt .
Nej nu ska jag fixa en grej sedan börjar jag med frukosten och sedan är det Våra Bästa År!




Kommentarer
Postat av: Classy

Ja de va verkligen as gott!

Ja visst va han söt den lilla, vill ha honom :) Försöker övertala sambon men han vägrar skaffa en till hund :/

2009-11-13 @ 12:39:30
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0