Chill dag

Godmorgon på er :)
Vaknade för en stund sen, tittade över till andra sidan och min baby låg inte där :/ vart fett rädd då jag inte kommer ihåg att han sagt hejdå när han gick till jobbet, haha brukar hända ibland . Men jag kollade på klockan och då förstod jag att han redan var på jobbet .
Drömde en sjuk jävla dröm också, typ mardröm fast jag drömde att jag hade mardröm eller att det var någon eller något som var efter mig, typ ett spöke, haha . Låter sjukt men svårt att förklara .
Just nu ligger jag och kollar på Våra Bästa År (såklart) och efter det så bli det frukost, funderar på att gå ner och handa någonting gott att äta till frulle men vet inte vad , haha svårt det där ;) .
Behöver handla lite andra saker också så blir nog en tripp ner till centrum .




Kommentarer
Postat av: anne

vad skönt med en ledig dag :)

2009-11-25 @ 11:09:36
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Classy

Okej, vad roligt :) Älskar att shoppa oavsett om det är till hemmet, nån annan eller sig själv :P

Skönt...

OKej, vet inte heller riktigt vad jag ska göra. Men vill verkligen ha en där :)

Ja det är grymt snyggt! Har du någon nu?

2009-11-25 @ 11:52:22
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0