24 November 2009


Ja då var det exakt 1 månad kvar till julafton, längtar lite eftersom det är så mysigt :) dock vet jag inte hur planerna ser ut då jag inte kan bestämma mig för hur jag ska göra . Vill fira med familjen men vill ju såklart fira med min bebbo, båda två går ju inte :/
Men det börjar bli dags att köpa julklappar till alla nu, vet nästan vad jag ska köpa till alla, gäller bara att hitta sakerna också! Typ bara mamma kvar som jag inte har en aning om vad jag ska köpa, hon får ta och komma på det snart lix :) Ska väl försöka fixa det mesta denna vecka då lönen kommer imorgon, yeey :)



Kommentarer
Postat av: J E S I.blogg.se

haha tack för tipset ;D

2009-11-24 @ 19:06:01
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0