Usch för tidig lördagsmorgon

Är förjävla trött, men är uppe iallafall! Vaknade för typ en timme sedan så gick upp och käkade frukost och sminkade mig lite, idag är det verkligen en "jag orkar inte bry mig" dag så sminkade mig bara som vanligt och håret kommer ändå åka upp i en toffs så orkar inte fixa med det .
Jobbar idag till 19.15 så det ska bli skönt att få sluta tidigt! Dock tror jag att det kommer vara mycket folk eftersom Avatar hade premiär igår så de flesta brukar ju gå på helgerna också, så längtar inte .
Juste såg ju filmen igår, skiiiiit bra var den . Den var mycket bättre än vad man trodde och då hade jag ändå höga förhoppningar om den så den får 5 av 5 toast . Dock var den riktigt lång . Gick fan på toa 3 gånger, innan, under och efter, haha . Men den var riktigt bra och jag rekommenderar den till alla er där ute som är från och över 11 år! :)
Kollar just nu på min älskling som ligger brevid mig i sängen och sover, fan det ser riktigt skönt ut, lockar verkligen, men får inte lägga mig för då somnar jag bara och med min tur försover jag mig haha .
Får ta igen det ikväll istället då det blir massa mys och film :)

Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in=)

2009-12-21 @ 12:18:24
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0