Tredje advent


Japp idag är det tredje advent vilket betyder att det inte är långt kvar alls till julafton, yeey .
Dock så orkde jag inte baka några lussebullar, ni som läst bloggen vet ju hur mycket jag bakat iår haha x) så jag köpte saffrans gifflar som de snackas så mycket gott om på jobbet så måste ju smaka :)
Jag och älsklingen gick ner för en stund sedan och handlade lite smått och gott, kexchoklad, saffransgifflar, cola light, julmust, olw's stjärnor och skvallertidning .
Sedan när vi kom hem så städade vi upp lite på rummet och planerade lite för vad vi ska göra med våran vägg, vi har värsta tomma väggen med mycket utrymme så funderar på att köpa krokar så att man kan hänga upp alla jackor vi har för just nu ligger de lite överallt haha .
Men vi får se hur det blir :)
Just nu ska jag smaska lite på mina gifflar och läsa tidningen och kolla på tv!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0