Till min älskling

Du vet att jag inte deppar om du inte är hos mig under jul! Vi träffas ju ändå på kvällen isf! <3 Du vet vad jag har sagt :)

Sv: Jag vet det baby, men jag kommer deppa som fan utan dig, kommer inte bli roligt överhuvudtaget för oss båda :( vet inte vad jag ska göra och har typ 2 dagar på mig att bestämma -.-
Vill ju så gärna fira julen med dig, det är det som gör det speciellt för mig just nu, annars är det bara som en vanlig släktträff vafan .
Jag vet vad du har sagt och det var jätte gulligt av dig och jag förstår dig det gör jag verkligen! Men känns som detta kommer vara min eviga kamp men försöker ju så gott det går, vill inte att någon ska bli ledsen/arg lix .
Så vi får se hur jag gör okej? :) <3


Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack så mycket=D

2009-12-22 @ 09:02:02
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0