Redo för att jobba?

Haha detta är ett skämt, nej men jag vaknade för ca 1 timme sedan då jag snoozade lite och gick upp samma tid som älsklingen för att börja göra mig iordning, ska jobba dag OCH kväll idag, alltså en heldag, jisses kommer dö av trötthet ...
Fick jobba över nästan 1 timme igår så kom inte hem förens kl 1 kanske inatt, älsklingen kom och mötte mig så gullig som han är :) direkt när vi kom hem så hoppade vi in i duschen, brändes om fötterna, haha, och sedan gick vi och lade oss, dock var jag inte ett dugg trött så låg och snackade med älsklingen tills han sade till att han MÅSTE sova nu, haha , så då var det bara för mig att försöka sova vilket jag lyckades med efter en stund :)
Men men nu är jag uppe, iordning fixad och ska bara få i mig massa frukost så jag får massa energi!
Hinner inte svara på kommentarerna men gör det antingen ikväll när jag slutat eller imorgon!
Hoppas ni får en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0