Nyvaken igen

Haha ja jag råkade ju då somna om tills nu, men det var riktigt skönt kan jag säga er, sov ju inte så överdrivet mycket inatt och gick upp tidigt så orkade inte bry mig, och efter en stund kom min älskling och lade sig bredvid mig och höll om mig och somnade han med, bara mys!
Men jag kan inte säga att jag är pigg nu haha, är skit trött och vill bara dö men kommer inte kunna somna om nu, riktigt värdelöst .
Ikväll har vi bestämt att vi ska ut och äta jag och min baby på mongo :) riktigt längesen vi käkade där så dte ska bli riktigt najs och riktigt gott :D längtar redan! haha . Men vi ska ju inte åka förens om några timmar så ska bara sitta och drömma om hur jävla gott det ska bli :) Det är lixom vårat ställe, vet inte hur många gånger vi ätit där men det är många, visst vissa tycker det är rätt så dyrt där men det är det fan värt pga av den goda maten, lix vem tackar nej till buffè? , inte vi iallafall!

Men nu tänkte jag kolla på lite serier och äta pepparkakor!




 


Kommentarer
Postat av: Natalie

Har just nu en frågestund på min blogg, har du kanske lust att ställa en eller flera fråger till mig? Skulle vara jätte snällt^:p

2009-12-11 @ 15:59:07
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0