Min älskling

Läste precis igenom min älsklings blogg som han hade för ett tag sedan . Så gulliga inlägg att tårarna bara rann ner för kinden .

Kärlek

Kommer ihåg det som om det vore igår, men det är trots allt fan 2 ½ år sedan jag fick min första kram från dig.. Jag drog världens lamaste raggnings replik på playahead.. "hur går det me hicham då?" Haha..

Vi började smsa lite smått, efter någon dag eller två vart det bara mer och mer sms.. Fan vad telefonen gick varm alltså, aldrig smsat så mycket med någon i hela mitt liv.. men det är våran grejj, att alltid smsa jämnt och ständigt..

Tillbaka till kramen.. Fick ett sms av henne att hon skulle sitta och vänta på mig medans min lektion slutade, dock så var det 30-40 minuter kvar tills min piss lektion var slut så jag trodde aldrig att hon skulle sitta kvar och vänta.. Men när jag går ut mot utgången så ser jag henne, mitt hjärta började dunka hårdare och hårdare. Vi började gå ut mot tågen, du skulle ju självklart inte ta tuben eftersom skiten inte gick åt ditt håll.. Vi stog där och snackade en liten stund och sen kom den.. DEN första kramen.. OUCH vad glad jag var alltså..

Dagarna gick och vi pratade ännu mer, mer än förut. Vi sågs i skolan hela tiden, stog och pratade och myste, sen när det var dags att gå hem så gick vi två ner till tvärbanan. Där stog vi och bara höll om varandra och pussades, FAN vad mys och enkelt det var då.. Så fort hennes tvärbana kom så sade jag "Du kan ta nästa*puss*". Vi stog fan där 2-3 timmar varje dag, det var våran grejj..

Vi hade våra motgångar redan då, det var jobbigt.. Du visste inte om du ville eller inte, jobbig tid men se vart vi är nu? Tänker inte sitta och säga allt som hänt, inte nu men det kommer.. Tänker bara säga det viktigaste och det är att jag älskar dig, dig och ingen annan.. Finns ingen annan än dig i min tankar.

 

underbart

att vara kär, känns som att vi är nykära igen! och det är så jävla underbart! inte fan trodde jag att vi skulle känna så här för varandra så pass fort efter allt som har hänt..

Var på elgiganten idag med mamma och skulle hjälpa henne köpa lite saker och då får jag ett sms med en ljudfil från min älskling.. När jag hade hört det så började nästan gråta, var så jävla skönt att få höra hennes röst igen..

17 again

Ja den var väl rätt rolig om jag ska vara ärlig.. Lite avis är jag dock, en r8a skulle man vilja ha i garaget, men som om det nånsin kommer att hända haha! Skrattar så "diskrett" också så mrosan komme in å frågar vad i helvete jag håller på med :) men hon börjar väl bli van.. Imorrn kommer hon hem.. som om jag längtar.. det pirrar i magen, jag tror vi har funnit varandra igen. Det som förlorats har nu kommit tillbax..

Älskar dig. P+L

Åker om några minuter

Ska bli så jävla underbart och träffa henne igen! så här glad har jag inte varit på förjävla länge! Ska strax gå ut te garaget o köra ut bilen o hämta min underbara flicka som jag älskar mest av allt. Finns inget annat som betyder just nu. love you. P+L

 

Är det inte gulligt? :)

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Classy

Naw men va gulligt han har skrivit, riktigt fint :)



Fy fan, låter inte kul. Hatar också att bråka, men förhoppningsvis så löser man ju det ganska fort :)

Jag mår bra, men är så sjukt trött så jag snart däckar här och nu! Har inte sovit en blund på hela natten å varit vaken hela dagen idag. Fattar inte vad det är för fel på mig, haha! Men jag ska banne mig kämpa för att hålla ögonen öppna så att jag kan somna tidigt idag istället :)

Sj då gumman, hur mår du?

2009-12-02 @ 16:16:30
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0