Kan alla andra kan jag

2009-listan.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Bulgarien för första gången . Tog studenten!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig några nyårslöften, jag skriver dem men glömmer typ bort ...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej men min syster blev :)

4. Dog någon som stod dig nära? Min gammelfarmor Mary (dock stod hon inte jätte nära men det var sorligt)

5. Vilka länder besökte du? Bulgarien

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer kärlek och glädje!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 18de mars, 2 augusti och 25de augusti

8. Vad var din största framgång 2009? Vet faktiskt inte

9. Största misstaget? Inte använda mitt huvud .

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Både sjuk och deprimerad

11. Bästa köpet? Hmm ingen aning, köpt många saker iår

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat haha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Varje gång jag och pojkvännen blev tillsammans igen .

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Black Eyed Peas - I got a feeling, Itchy Daze - Monster

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Var mer ledsen, men var också mer lycklig

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte, tränat kanske haha .

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi på människor som inte betyder något .

18. Hur tillbringar du julen? Med både familj/släkt och med pojkvännen :)

19. Blev du kär i år? Om och om igen i min älskling :)

20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl, DHW, Våra Bästa År, osv . (orkar inte skriva alla)

21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst en bok iår men läser nu alla twilight-böcker :)

22. Största musikaliska upptäckten? Erik Grönwall

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar

25. Något du önskade dig men inte fick? Kamera, men det kommer jag köpa själv då jag väljer precis den jag vill ha :) annars så fick jag bara underbara presenter och julklappar :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade födelsedagsmiddag med familj och pojkvän

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre sårande och mindre hat .

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt blandad, kör min egna stil :)

29. Vad fick dig att må bra? Min pojkvän, familjen, vännerna!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Var inte, är sugen på Joel Kinnaman grrrr ...

31. Vem saknade du? Älsklingen ibland

32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade inte så många nya, men just nu är de dem på jobbet, hur roliga som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0