Julklappstips

Tänkte komma med lite tips då och då om vad man kan köpa i julklapp till dem man ska köpa till :)
Så nu kommer första :



Björn Axèn VolumeMaster

Revolutionerande produkt som lyfter håret från hårroten och skapar fantastisk volym. Keramisk beläggning för skonsam behandling.
Finns att köpa på alla möjliga affärer som åhlens, siba osv .
Jag vet att tex Elgiganten och Siba har samma pris som ligger på 399 kr vilket jag tycker är billigt då jag köpte min för 600 eller mer, kommer inte ihåg då jag köpte den då den kom ut .


Vad jag tycker om denna produkt:
Jag älskar denna tång, den är räddaren i nöden då man har rakt platt hår, man får verkligen volym på håret och det håller väldigt länge . Dock sliter det på håret som fan så använd hårprodukter som skyddar mot värme, slitage osv . Den är perfekt till om man ska ut och ha kul eller bara för att piffa till sig och göra sig fin för kanske en kväll ute med pojkvännen, dejt osv.

 

En perfekt julklapp att ge till sin dotter, kompis osv eller som man kan önska sig själv :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0