I'm living in a world that's all about you and me

Vet knappt vart jag ska börja, är mycket bättre på att skriva mina känslor än att säga dem, då det kan bli flera timmars pratstunder om jag ska få ur mig allt jag vill säga , hehe . Så denna text är till min älskling .
Jag vill bara bevisa för dig hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig .
Jag kommer aldrig att glömma första dagen vi träffades, det går inte att glömma då jag fastnade för dig och kunde inte sluta tänka på dig, vi började prata och poff så var vi tillsammans, vi hade en underbar tid i skolan, vi båda var anledningarna vi gick till skolan . Jag visste redan då att vi skulle vara livet ut . Aldrig älskat någon så mycket, aldrig brytt mig om och aldrig har jag känt så starka känslor för någon som jag känner för dig . Men vi har haft det tufft, detta har varit ett jobbigt år för båda oss och jag har ingen aning om hur vi hade klarat det utan varandra . Vi båda har sårat varandra men det är slut med sådant nu, jag lovar dig det, vet att du kanske inte tror på mig men jag lovar dig det, av hela mitt hjärta . Allt skit är gammalt och vi måste blicka framåt, på vår framtid . Blir så glad varje gång vi pratar om det, om att flytta ihop, gifta oss osv . Kommer aldrig glömma det du frågade mig då jag kom hem från resan i somras, du såg ju hur glad och lycklig var blev . Vill att det ska vara så nu med . Så förlåt för det jag gjort, för jag har sårat dig mer än en gång, förlåt för att jag fått dig att tvivla på mig, på oss, förlåt för att jag gjorde dig besviken, för att jag svek dig , för att gjort dig illa . Det är det sista jag vill och igår så gick mitt hjärta itu när jag såg hur ledsen du var, på mig . Förstår om du är arg på mig och kanske inte vill läsa detta men jag hoppas att du gör det. Igår så insåg jag att jag kan förlora dig och det är det sista jag vill, när man är så nära så inser man verkligen vad man har och att man ska uppskatta det mer än någonsin .
Du anar inte hur lycklig jag är med dig, enda sen du kom hem till mig den dagen så har jag bara varit lycklig och glad, du anar inte, jag trodde att jag hade förlorat dig föralltid men du kom hem till mig, du kom och så var du min igen, du var min plutten igen, du gjorde allt för mig och fan vad lycklig jag var igen . Jag var så olycklig utan dig, jag hatade allting och jag var så nere, alla i min omgivning kunde se det, men när du kom så försvann allting, du fick mig att vilja leva igen, leva ett liv med dig . Det är du och jag som hör ihop, vi ska vara med varandra så är det bara , det ska vara Frida och Freddy, Lillan och Plutten . Jag kan inte andas utan dig , Vad vore jag utan dina andetag? .Jag älskar allting som har med dig att göra Freddy .
Jag älskar dig och din humor (som är lika dålig som min) , älskar ditt skratt, ditt leende, älskar hur du tittar på mig och säger fina saker, älskar hur du får mig att skratta när jag är som mest nere, älskar hur du retas även fast du vet att jag hatar det , älskar hur du räddar mig från det jag vill undankomma . Du har gett mig ett helt nytt liv och jag älskar det och kommer aldrig ge upp det . Du är den jag älskar och den jag vill spendera resten av mitt liv med . Jag kommer aldrig att ge upp om dig .
Jag älskar dig mest av allt Freddy Alarik, du är den mest underbaraste pojkvännen som finns och jag kommer föralltid att älska dig . Tills döden sklijer oss åt. Du är allt jag har och allt jag ber om . Vi kommer klara oss igenom allt detta, allt skit vi har i vårat förflutna, det kommer vi glömma och vi kommer bli starka igen .

Forever and ever ... baby ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0