Hemma igen

Nu är jag hemma efter några timmars shoppande, vart trött och hungrig efter ett tag så åkte hem, var lite tjurig eftersom det jag hade bestämt att jag skulle köpa fanns inte någonstans så vette fan vad jag ska göra, får kolla runt lite på nätet kanske .
Detta fick jag med mig hem :


Ansiktsolja


Tvål, det var kundklubbsdag idag på The Body Shop, så hade 100 kr rabatt och 20 & rabatt så det var najs!



Världens sötaste tofflor

 

Sedan lite julklappar men det tänker jag då inte visa då de säkert läser min blogg , hehe ;)
Men har annars haft en helt okej dag, det var skönt att komma hem .
Alltid när jag kommer hem hit så kommer söthunden och hälsar och pussar på mig, samma sak varje gång . Först luktar hon i påsarna/väskan sedan i handen om jag har något att äta (haha van att få någonting gott från mig kanske? ) sedan säger jag "Får jag en puss?" så får jag massa pussar, hehe .
Men nu ska jag läsa igenom massa bloggar och vänta tills maten kommer :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0