Gulliga bebbo

Ända sen jag kom så har han varit super gullig mot mig, bara för att vi saknat varandra så mycket :)
Jag åkte ju som sagt hem till v-tuna idag då jag hade tänkt träna lite nu när jag är ledig, vill ju inte bli tjock lix haha ;) nej men måste komma igång med skiten så att man får extra energi om dagarna .
Så tänkte kolla upp med gym och sådant imorgon!
Men det är skönt att vara här igen, hos min älskling, direkt när vi kom hem (vi käkade på Empoli) så kåtade han upp mig, den jäveln, hehe men vad gör man åt saken lix, me so hoorny, me want some sexy time .
Men nu ligger han helt utslagen i sängen bredvid mig och nej inte efter våran lekstund utan för att tönten själv lanade igår med sina kompisar så han har varit uppe rätt länge kan man ju säga .
Så nu är jag ännu en gång "ensam" och ligger och kollar på tv, ska kolla på Paradise Hotel och Entourage såklart , sen kanske det blir film efter det :)
Vi får se helt enkelt :)
Visar imorgon vad jag fick för presenter också :) inte så värst mycket att visa men men :)



Kommentarer
Postat av: Classy

Jaha vad mysigt :) Men det är smart att ni sparar nu, för tro mig jag själv fick en chock över hur dyrt det är att flytta hemifrån :P haha

Har du fått några fina presenter då? :D

Gjort nå skoj i helgen annars sötnos?

2009-12-06 @ 23:34:28
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0