Godmorgon

Vaknade för kanske en halvtimme sen eller nått, vaknade av att de ville börja städa här hemma så då var det bara att gå upp lix, fick ta hand om Lille-Po medans och han blev jävligt trött så gnäll var det haha . Lilla sötnos .
Ska om en stund hoppa in i duschen och sedan börja städa mitt rum .
Idag kommer tjocka släkten för att fira mig, så jag får presenter idag, yeey . Fyller ju inte år förens på tisdag men alltid najs att få presenter innan :) dock så önskar jag att min älskling kunde vara här, det skulle kännas så mycket bättre, men men.
Igår låg jag och höll på med bloggen lite, la in massa reklam osv, så kika gärna in på deras hemsidor vettja! :) och så kollade jag på massa filmer tills jag somnade och fan vad min säng är obekväm asså, har aldrig märkt det förr men nu så är den fan stenhård -.- saknar min och älsklingens säng, stooor och mjuuuuk :)
Saknar honom som fan bara, vill inte vara ifrån honom, det är inte ofta vi är det lix. Kändes väldigt tomt att sova själv i en liten säng, boo :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0