Godmorgon kalla vinterland

Nej usch vad det har snöat, inte okej, bara det inte är värsta snöstormen när jag ska in till jobbet haha .
Men inatt har jag sovit helt okej, vaknar alltid hela tiden men somnar ju om i samma sekund typ haha, konsigt jag vet . Men idag ska jag jobba fast det är inte förens om massa timmar så ska duscha , fixa iordning mig osv, det som är skönast med att jobba kväll är att man har världens tid på dagen att fixa allting, man hinner göra matlåda och man får ob, hehe .
Just nu ligger jag i sängen och kolla på Våra Bästa År och ska närsom fixa iordning frukost :)
Saknar dig älskling ♥
Usch vi kommer inte ses på hela dagen :/ , vi sågs imorse när han skulle gå till jobbet och vi kommer ses när jag kommer hem typ inatt .
Jobbigt .

Kommentarer
Postat av: becca

Det är underbart!

2009-12-15 @ 12:42:22
URL: http://metrobloggen.se/arbicola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0