Godmorgon bitches

Är uppe till vbå som vanligt men är fortfarande trött . Önskar att min bebbo låg här bredvid mig, när jag vaknade var jag väl lite halvt död så trodde att älsklingen var hemma så tänkte hålla om honom men sen så såg jag att han inte var där, då kom jag på att han redan sagt hejdå osv :( värdelöst .
Så nu ligger jag här själv, ska kolla klart på vbå (Våra Bästa År) sedan göra iordning min frukost, börjar inte förens sent idag så hinner göra typ allt möjligt idag, men jag ska bara ta det lugnt, duscha, fixa mig i lugn och ro :)
Det trista är att jag inte kommer hinna träffa älsklingen innan jag åker, och så kommer vi inte ses förens jag kommer hem inatt :/ booo .
Men igår hade jag och älsklingen det jätte mysigt :) vi duschade först, busade såklart, sedan satte vi oss vid varsin data men efter ett tag kom älsklingen till sängen då jag låg och kollade på The OC så vi kollade tillsammans det sista som var kvar, tönten han själv låg och härmade vad de sa, haha det sjuka är att han kan typ varenda replik de har, haha sötnos :)
Men denna dag är ändå jävligt chill vilket är riktigt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0