Godmorgon

Det snöar! Ser ni det snöar!
Fuck jag som hatar snö, inte min grej lix . Tycker synd om min bebbo som måste vara ute i detta väder, men får värma honom när han kommer hem! Vaknade nyss av att min syrra ringde , så nu är jag äntligen uppe vilket ändå är bra, tänkte åka till täby centrum för att fixa lite saker och handla den sista julklappen som jag verkligen inte hittat, men nu jeflar ska ni få se!
Nej men just nu känner jag bara att jag vill åka upp till fjällen när jag ser snön, vill åka dit med älsklingen, ett äventyr vi inte har gjort ännu, men jag hoppas att vi gör det någongång :) Vore kul att få lära honom hur man åker skidor och att vi båda vill åka snowboard haha . Men jag hoppas att vi åker typ nästa år eller något :)
Nej nu tänkte jag kolla klart på Våra Bästa År och göra iordning frukost!


Ser ni att jag skaffat mig snö på bloggen, perfekt nu ju :)


 




Kommentarer
Postat av: becca

vill också ha snö på bloggen!!! :(

2009-12-14 @ 13:33:18
URL: http://metrobloggen.se/arbicola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0