Godmorgon

Fast jag har varit vaken ett bra tag nu haha . Vaknade då vi skulle upp för att åka och kolla på pojkvännens lillasysters luciatåg, vilket var värsta floppen enligt mig, alldeles för mörkt, man såg inte ens lucians ansikte, sjöng fel då de gick in osv . Haha så man småskrattade lite taskigt nog .
Fick vänta sjukt länge för att komma hem så vart lite irriterad, för jag hatar att behöva vänta då man kan åka hem och jag hatar att frysa så inte min grej lix .
Så kom hem för en stund sedan, gjorde iordning något att äta vilket blev rostbiff med potatissallad med gurka och tomat, lite fattigt sådär men gott var det :) Så nu väntar jag bara på att vbå ska börja på tvn .
Är trött men kommer ändå inte kunna somna så ingen idè att försöka ens .




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0