Godmorgon

Idag så har jag varit uppe länge, usch inte kul men vad ska man göra om man inte kan somna om .
Vaknade då älsklingen gick upp och när han gick, efter det så kunde jag inte somna om, låg i sängen kanske en timme men sedan gav jag upp och satte mig vid datan och satte på tvn . Har väl inte gjort så jätte mycket, kollat tv, läst bloggar, kollade på nya Desperate Housewives avsnittet vilket slutade sämst, alltid så spännande när det händer något och så slutar det :P lär väl få vänta länge med att få se nästa eftersom de flesta serier tar paus under juletid osv . Men hoppas att det kommer nästa vecka! Sedan har jag ätit frukost, gjorde iordning mannagrynsgröt, så sjukt gott :) Idag så ska jag städa lite då hallen ser ut som ett helvete haha och sedan ska jag in till stan för att köpa de sista julklapparna och kanske handla en present till mig själv haha ;) och idag så får jag mina presenter från mami och papi, ska bli najs :)
Av älsklingen fick jag min absolut favorit parfym och sedan ska jag få någonting mer men han tycker alltid att det är så svårt att köpa till mig haha x) han är världens bästa iallafall :) så tack älsklingen för presenten och tack för att du är min ♥

Tack till alla ni som grattat mig idag :) ♥





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0