Gårdagen

Igår gick det bra att jobba, det var ju trots allt första dagen och allt, men det var kul, mycket att få in men man lär sig till slut, haha . Men min sk "fadder" hon var riktigt snäll och vi hade det roligt . Vi var ute i foàjen och där fick jag lära mig hur man ska städa upp i biosalongerna (hade salongerna 1-4 så tur för mig eftersom andra sidan är det 6-15?) vad alla rum innehåller, som sopprum, popcornrum, snacksrum osv . Fick släppa in folk och riva biljetter, såg en viss Jackie från Paradise Hotel haha . Och sedan hade man inte så mycket att göra, gick igenom det mesta som alla regler om åldersgräns, filmning , radion, larmet osv .
Orkar inte skriva just precis allting men det jag ville komma fram till var att det gick bra :) ska jobba på samma sätt igen idag, dock så jobbar jag till tolv inatt så är inte så jätte taggad men det är cash .





 


Kommentarer
Postat av: becca

Jag gick faktiskt in till bion och letade efter dig. Men jag antog att du inte jobbade bland godiset :P

2009-12-10 @ 17:11:34
URL: http://metrobloggen.se/arbicola
Postat av: Carro

TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!!<33

2009-12-10 @ 17:11:50
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0