Gårdagen

Igår hade jag då min andra utbildning i foajen men det gick hur lätt som helst, lärde mig det mesta igår lixom :)
Hade utbildningen med en annan tjej så det var kul att få ha lite sällskap + att det vart mycket lättare då jag hade salongerna 5-14, inte så kul att ha de själv då man måste städa så många salonger haha, eller det kanske bara är jag som är lat? .
Men dagen började inte så bra då tunnelbanan slutade gå, tur som jag hade så hade tåget inte åkt än utan vi stod kvar vid plattformen så de bad de som hade bråttom att ta bussar istället, haha och jag som är så bra med bussar därifrån? haha aldrig åkt buss därifrån, jo en gång, då älsklingen fyllde år och vi käkade middag , satt på HBJ och hade det hur mysigt som helst :) vi var ju inte tillsammans då men vi hade det mysigt och busigt iallafall hihi :)
Men iallafall så tog jag den första bussen som kom och visste på ett ungefär vart den åkte men gick av vid NK ungefär så gick skynda mig som satan till jobbet, vill ju inte komma försent lix, men kom fram fem i så hade fem minuter på mig att byta om osv, men det gjorde inte så mycket att det vart lite sent :) den andra tjejen kom också försent då tunnelbanan krånglade . Vet inte vad som hade hänt men någonting mellan Slussen och Mariatorget, något hade typ rasat eller nått, whatever .
Men iallafall så gick det hur bra som helst på jobbet, dock lite segt på slutet då det inte fanns något att göra i överhuvudtaget, så satt och vek ihop presentkortshållare osv . Sedan var det dags att låsa, släcka och allt det där sedan fick vi gå, slutade ca 20 över så får rese-ersättning iallafall :)
Ja juste det var ju Nobelfest igår så hela hötorget var proppat med bilar och då var de riktigt fina bilar, man såg alla gå där finaklädda med kostym, fina klänningar med päls som jacka eller vad som, måste sätt roligt ut då man stod ch kollade ut genom fönstret haha .
Och sen kom det in en från festen eller innan då och trängde sig före i kön för att köpa två kexchoklad, de kostar väl 30-40 kr tillsammans och han lämnade en hundring och gick, så han i kassan fick lite dricks haha .
Sedan hände det inte så mycket mer på jobbet :)




 


Kommentarer
Postat av: Emma

Var jobbar du någonstans?:)



Jobbigt med krångel i t-banan!



Sv: Haha nä, är man född till en lite halvslarvig person blir man aldrig av med det :D

2009-12-11 @ 12:12:06
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: Sabina

haha jag gillar ditt namn på bloggen :D

2009-12-11 @ 13:34:43
URL: http://babbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0