En tidig godmorgon!

usch såhär tidigt har jag inte varit uppe på länge nu ;o , men börjar tidigt idag så bara att pallra sig upp!
Igår var jobbet helt okej, kändes som alla idioter och alla tjuriga kunder kom till mig så vart bara irriterad, är det så jävla svårt att vara trevlig, man behöver inte vara glad men låtsas lix?
Är trött på dem, alla fjortisbrudar och arga män som bara slänger fram pengarna, ska det vara så svårt att ge fram pengarna?
Nej ska sluta klaga nu och göra iordning min frukost, är fan hungrig .
Men som sagt som börjar jag tidigt och så kommer jag jobba heldag idag så kommer inte kunna skriva mycket här i bloggen, men det får vi alla leva med ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0