En evig kamp

Är hemma nu i V-Tuna , skönt som fan, men det tog sin tid, och fan vad kallt det ska vara hela jävla tiden -.-
Orkar inte med detta väder, kallt och jävligt, fryser fan hela tiden .
Har varit en helt okej dag, åkte ju som sagt hem till min syrra i Storvreten (ghettot i Tumba) och bakade lussebullar och kola a la Lundin, tog fan flera timmar . Varje gång man varit där vill man aldrig skaffa barn eller man haha nej men skulle dö om jag var någon av dem x) förstår inte hur de orkar .
Sedan vart jag bara på depp humör, alla vill veta hur jag ska göra på julen . Det är ju som sagt på min sida iår men vet inte hur det kommer bli, trodde eller hade väl mest förhoppningar om att älsklingen skulle följa med mig på min sida men det verkar inte som att det kommer att hända . Och om jag inte kommer så blir alla typ skit sura på mig eftersom jag sagt att jag ska komma . Men grejen är den, ska jag sitta hos min familj och släkt hel deppig för att min baby inte är med? Eller ska jag fira med min älskling här hemma och vara deppig för att hela min familj är skit sura på mig?
Visst jag förstår båda varför de skulle bli som det blir men vill ju inte att det ska bli så .
Trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt som det är .

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så jätte mycket söta du!<3 :D

2009-12-21 @ 22:47:02
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Freddy (: <3

Du vet att jag inte deppar om du inte är hos mig under jul! Vi träffas ju ändå på kvällen isf! <3 Du vet vad jag har sagt :)

2009-12-21 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0