Är julen över nu?

Godmorgon bloggen och kära bloggläsare!

Vaknade för kanske 5 minuter sedan , var riktigt skönt att sova länge men om man tänker på att jag somnade runt 6.30 imorse så har jag väl inte sovit så jätte länge, haha .
Jag satt uppe och nördade mig med att spela igår, vart helt fast och älsklingen satt och spelade han med så det bara var så . Men tillslut vart jag hungrig så gick och hämtade macka med julskinka (måste vara det godaste som finns) och sedan kollade jag på några avsnitt av The O.C tills jag somnade .
Men men skrev ju inte igår då jag inte hade någon lust alls men nu så :)
Gårdagen var bara min och älsklingens dag! Vi hade det hur mysigt som helst :)
Först vaknade vi och åt frukost tillsammans , julskinkmacka såklart, och sedan gjorde jag mig iordning till vår roadtrip . Först åkte vi till Barkaby, till Ikea, vi hittade lite småsaker, men det var mysigt att gå runt, som ett nykärt par, medans alla andra går runt som om de varit gifta i hundra år och är tjuriga på varandra, mohahah in your faces, vi blir bara mer och mer kära i varandra :) . Barkaby är ett rätt så najs shoppingställe men igår, fy fan vad mycket folk det var, det var lixom kö in till barkaby och när vi skulle åka så var det kö på motorvägen hem, så jag säger då det aldrig mer shopping på annandag jul . Men men dagen fortsatte mot Täby Centrum, där vi gick runt och kollade på lite saker, köpte inte så mycket, jag köpte ett spel bara, men det var det värt :) Vi käkade på Tacobar och sedan åkte vi hem en liten stund för att bara chilla, sedan bar det av till Kista Centrum för att kolla runt där med, haha, men anledningen var för att vi skulle gå på bio :)
Vi såg på Old Dogs, den var hur rolig som helst, haha .
Hela biokalaset kostade 32 kr, då var det två biljetter och en hollywoodXL meny, haha riktigt najs med jobbrabatt :) Sedan åkte vi hem för att spela :)

Men är julen slut nu eller? Inte för att jag firat julen så värst mycket detta år men skönt att det är typ över, då man slipper allt hysteri .
Men nu ska jag läsa lite bloggar, svara på kommentarerna och sedan hämta något att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0