Always and forever

Hej på er alla!
Har inte skrivit så mycket idag då jag inte känt för det helt enkelt . Har spelat en massa, lagat mat osv .
Lagade spagetti bolognese a la Fiddeli, haha nej men gör köttfärssåsen så som jag vill ha den lix :) skit god, dock inte så stark (älskar stark mat) då alla bara klagar -.- men det går iallafall, och som vanligt kokar jag spagetti till ett helt land typ nej men blir alltid så sjukt mycket, men hey hellre för mycket än för lite .
Hade hoppats på att min bebbo hade läst min blogg men han har inte sagt något så hoppas han gör det idag :)
Vad som händer ikväll är inte mycket, ska se på tv, värma upp lite lussebullar och sitta vid datan, det vanliga lix .
Hoppas ni haft en bra dag :)




Kommentarer
Postat av: Classy

Ja, jätte gulligt :)



Haha, jag tvärslocknade vid fyra tiden å vakna vid halv sju. Men ska sova så fort jag svarat på alla kommentarer för imorgon blir det upp tidigt :P

Men usch vad jobbigt :/

2009-12-02 @ 23:19:23
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0