Aldrig aldrig mer

Haha idag så köpte ju jag och älsklingen det nya skrivbordet, jag som sade för någon dag sedan "aldrig mer" när jag höll på med garderoben så kommer detta också och nu säger jag ALDRIG ALDRIG MER, är riktigt trött på detta nu, tar upp halva kvällen fan, men jag och bebbo fick tid för oss själva och vi hjälpte varandra och nej det slutade inte i skilsmässa :) skönt att det är klart nu iallafall . Visar imorgon hur det ser ut :)
Och vad händer mer imorgon då, jo jag fyller år, 19 yeey . Haha inte för att det kommer firas så värst då det ligger massa jobb i veckan och helgen så .
Men nu ska jag vila och glo lite tv .




 


Kommentarer
Postat av: Datorflickan - Fotoblogg

Tack så mycket. :) Grattis i förskott!

2009-12-07 @ 21:38:15
URL: http://datorflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0