23 december

Japp imorgon är det julafton, woho!
Nej men är inte så värst för julen så mycket längre, iallafall inte iår då det inte blir som jag egentligen vill men finns inte så mycket jag kan göra åt saken, men får fira med både familjen och pojkvännen iallafall :)
Dagen - Familj&släkt
Kvällen - Pojkvännen och hans familj

Men men igår så jobbade jag ju såklart över vilket var segt men det gick faktiskt bra, inga problem eller något sådant, hade bara för mycket pengar i kassan men det var dricks jag fick av en man x)
Okej två sjuka saker som hände igår på jobbet, Rebecca kom förbi och ville säga hej men jag hann inte då det var världens kö men fick ett gulligt sms :) jätte gulligt av henne att komma förbi, inget sjukt med det men det sjuka var att jag drömt att hon kom förbi på jobbet och hälsade på precis samma dag som hon gjorde det IRL, helt sjukt!
Det andra var en kille som raggade på mig, men han vart så ägd.
Killen - Har någon sagt att du liknar Scarlett Johansson?
Jag - Haha nej?
Killen - Jo men du liknar henne jätte mycket
Jag - Haha skulle inte tro det vah .
Killen - Nej du har rätt, det är hon som liknar dig ;)
Jag - Haha ... Nej
Killen - Här ger man dig komplimanger och du bara trycker ner dig själv?!
Jag - Ja så det kan gå ...
Killen - Brukar du aldrig få komplimanger eller? ;)
Jag - JO AV MIN POJKVÄN
Killen - ...

HAHAHHAH ägd .
Nej men det var kul, de andra på jobbet skrattade åt killen men så då fick alla ett gott skratt, haha .
Men nu ska jag klä på mig och fixa det sista för att sedan dra till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv; jag har ingen systemkamera(vilket många tror:S)

Hihi, jag har en Olympus med 12 megapixlar,riktigt bra,vet inte vad den heter riktigt, men här är en länk;

http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2007/08/Olympus-Stylus-1200-camera-1.jpg



Tror den heter Olympus Stylus



Kram!

2009-12-23 @ 13:23:32
URL: http://emmatj.blogg.se/
Postat av: becca

haha freaky!!! :P

2009-12-26 @ 22:25:04
URL: http://metrobloggen.se/arbicola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0